75 Χρόνια Ιστορίας
από το 1945
Το όνομα Δημόπουλος είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τα ακουστικά βαρηκοΐας από πολύ παλιά.
Ο Γεώργιος Δημόπουλος (1896-1973) γεννήθηκε στη Γαστούνη το 1896. Ήρθε στην Αθήνα και εργάστηκε αρχικά στην Χωροφυλακή. Έπειτα έγινε εκδότης και αργότερα ασχολήθηκε με το εμπόριο ειδών αρτοποιίας και μακαρονοποιΐας. Το τέλος του δεύτερου Παγκόσμιου Πολέμου τον βρήκε οικονομικά και ψυχικά εξαντλημένο. Σταδιακά, λόγω της κληρονομικής νευροαισθητηριακού τύπου βαρηκοΐας που είχε, έχασε σημαντικό μέρος της ακοής του. Σύγχρονος και ευφυής άνθρωπος για την εποχή του, έπρεπε να βρει λύση στο πρόβλημα που του στερούσε την ικανότητα επικοινωνίας. Η λύση ήρθε από συγγενείς που είχε στην Αμερική και του έστειλαν το πρώτο ακουστικό βαρηκοΐας. Από τότε και στο εξής ο Γεώργιος Δημόπουλος, για να εξυπηρετήσει το δικό του πρόβλημα, ξεκίνησε να ασχολείται με την εμπορία και διάθεση ακουστικών βαρηκοΐας.
Η Γεώργιος Δημόπουλος Α.Ε. ήταν το σχολείο που δημιούργησε την πρώτη γενιά Ελλήνων Ακοοπροθετιστών. Ο ανιψιός του, γιός του αδερφού του πατέρα του, Γεράσιμος Δημόπουλος, εργάστηκε δίπλα του από το 1954 έως το 1960 όπου έκανε την πρώτη του γνωριμία με τον χώρο της ακοής. Νέος, ταλαντούχος πωλητής και έντονα δραστήριος αποχώρησε και ξεκίνησε τη δική του σταδιοδρομία ανταγωνιστικά πλέον στην εταιρεία που τον δημιούργησε. Από το 1960 μέχρι σήμερα ο Γεράσιμος Δημόπουλος συμμετείχε σε πολλά επιχειρηματικά σχήματα που είχαν σαν αποκλειστικό αντικείμενο τα ακουστικά βαρηκοΐας. Σήμερα, ακόμα δραστήριος, είναι ένας από τους πιο έμπειρους ανθρώπους στον χώρο της ακοής στην Ελλάδα.
Ο Ανδρέας Δημόπουλος, γιος του Γεράσιμου Δημόπουλου, τελείωσε την σχολή Τεχνικών Ακοοπροθετιστών του Ινστιτούτου Ακοολογίας στο Μιλάνο της Ιταλίας το 1986. Επιστημονικά κατηρτισμένος και με νέες προσδοκίες ξεκίνησε σε συνεργασία με τον Θάνο Τσίγκο - Πτυχιούχο Ηλεκτρονικό Μηχανικό από το Πανεπιστήμιο Stony Βrook των ΗΠΑ την Damplaid Ο.Ε. με στόχο την προώθηση ιατρικών μηχανημάτων και συσκευών υψηλής τεχνολογίας. Στα πλαίσια αυτά, ανέλαβε την αποκλειστική διανομή για την Ελλάδα της εταιρείας Cochlear, της μεγαλύτερης εταιρείας κατασκευής κοχλιακών εμφυτευμάτων η οποία το 2009 εξαγόρασε την Σουηδική Entific κατασκευαστή του BAHA (Bone Anchored Hearing Aid) ώστε να καλύψει και αυτό το κομμάτι της αγοράς.
Το 1973 ο Γεώργιος Δημόπουλος έφυγε από τη ζωή και τα ηνία ανέλαβε η κόρη του Καίτη Ιωαννίδου Δημοπούλου. Τα επόμενα χρόνια ήταν αρκετά δύσκολα για την εταιρεία. Στο μεσοδιάστημα από το 1960 μέχρι το 1993 ένα μεγάλο μέρος των τεχνικών και πωλητών της Γεώργιος Δημόπουλος Α.Ε. αποχώρησαν σταδιακά και δημιούργησαν δικά τους καταστήματα διευρύνοντας την αγορά των ακουστικών βαρηκοΐας. Ο ανταγωνισμός ήταν έντονος, δεν υπήρχε νέο αίμα και η εταιρεία είχε αρχίσει πτωτική πορεία. Μετά από φιλική διαπραγμάτευση, το 1993, η Γεώργιος Δημόπουλος Α.Ε. εξαγοράστηκε από τους Γεράσιμο Δημόπουλο, Ανδρέα Δημόπουλο και Θάνο Τσίγκο. Άμεσα οι νέοι ιδιοκτήτες ανακατασκεύασαν τα γραφεία της Ομόνοιας, αναδιάρθρωσαν τη λειτουργία της εταιρείας και επένδυσαν στο Τεχνικό Τμήμα επεκτείνοντας τις δραστηριότητές του στη συναρμολόγηση και κατασκευή ενδοωτιαίων ακουστικών βαρηκοΐας. Το 1994 μεταφέρθηκε το κατάστημα της Θεσσαλονίκης σε νέους σύγχρονους χώρους στην οδό Τσιμισκή 38. Το 1999 ξεκίνησε το κατάστημα του Αμαρουσίου με διαχειρίστρια την Ειρήνη Δημοπούλου σύζυγο του Γεράσιμου και μητέρα του Ανδρέα Δημόπουλου. Το 2001 ξεκινάει την λειτουργία του το κατάστημα του Ελληνικού και αυτό των Αμπελοκήπων. Το 2003 η εταιρεία επεκτείνει τις δραστηριότητές της στη μεγαλύτερη πόλη της Πελοποννήσου την Πάτρα και την ίδια χρονιά ανοίγει το κατάστημα στα Ιωάννινα. Το 2006 ανοίγει το κατάστημα στην πόλη του Βόλου, το 2007 στην Λάρισα και το 2009 στο Περιστέρι. Το 2010 η Damplaid Α.Ε. απορρόφησε σταδιακά τη Γεώργιος Δημόπουλος Α.Ε. και έγινε η μεγαλύτερη εταιρεία διακίνησης συσκευών, βοηθημάτων και ανταλλακτικών που αφορούν την ακοή.
Η Οικονομική κρίση στην Ελλάδα ξεκίνησε παράλληλα με την Διεθνή κρίση του 2008 αλλά εξελίχτηκε διαφορετικά. Το Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν συρρικνώθηκε με γρήγορους ρυθμούς και η επιχειρηματικότητα χτυπήθηκε σημαντικά από τις δυσμενείς οικονομικές συγκυρίες. Η εταιρεία αναθεώρησε την στρατηγική της ώστε να μπορέσει να αντεπεξέλθει στα νέα δεδομένα. Η προσαρμογή ήταν εξαιρετικά δύσκολη και πολύπλοκη σε ένα ασταθές οικονομικά περιβάλλον. Επαναπροσδιορίστηκαν οι στόχοι, αλλάξαν οι προτεραιότητες και το 2016 ξεκίνησε ένα μεσοπρόθεσμο πλάνο για την ανάπτυξη της εταιρείας. Το σχέδιο αυτό βρίσκεται σε εξέλιξη και περιλαμβάνει σημαντικές επενδύσεις σε τεχνολογικό εξοπλισμό, επιστημονική εκπαίδευση και επέκταση σε νέες αγορές. Την συνέχεια θα την γράψετε εσείς, οι πελάτες μας, που εδώ και 75 χρόνια μας εμπιστεύεστε στην δυνατότητα να σας προσφέρουμε τις καλύτερες λύσεις στην αποκατάσταση της ακοής.